Helaas is het afspraken systeem veranderd. Het is hierdoor niet meer mogelijk met 1 en hetzelfde account in te loggen op zowel de website van Mishpa als het afspraken systeem. Erg jammer dat ze dit zo doorgevoerd hebben maar helaas… het is even wat het is…
Helaas moet je door deze omstandigheden een nieuw account aanmaken bij SuperSaas voordat je weer afspraken kunt inplannen. Het klopt dus dat je vertrouwde inlog pagina niet meer gebruikt kan worden voor het inplannen van afspraken. En het klopt helaas ook dat ik je account in het SuperSaas systeem eerst heb moeten verwijderen.
Om verwarring zoveel mogelijk te voorkomen (want het is al verwarrend genoeg, ook voor mij!) wil ik vragen of je hetzelfde emailadres wilt gebruiken voor zowel het systeem van SuperSaas als de website van Mishpa zodat mocht er iets misgaan ik de gegevens gemakkelijk kan terugvinden. Ook worden de gegevens die je gebruikt voor het aanmelden op de website van Mishpa gebruikt voor bij je betaling en zo kan ik dus makkelijk terugvinden wie wel en niet betaald heeft 🙂
Als je eenmaal geregistreerd bent bij SuperSaas, kun je bij het inloggen aangeven dat je altijd aangemeld wenst te blijven. Zo kun je via de website van Mishpa (bij afspraak maken) eenvoudig je afspraak reserveren, maar kun je dit ook via het SuperSaas systeem doen. Net wat jij prettiger vind werken 🙂
Mochten er vragen zijn of je komt er niet uit? Whatsapp me gerust. Ik probeer je zo goed mogelijk te helpen.